Thursday, November 4, 2010

"Hantaq hok dopan ghumah" - Percuma Penghantaran ke Seluruh Semenanjung Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Selamat datang, ke Blog Nas Toys Shop. Hari ini saya ingin maklumkan bahawa, saya akan memberi perkhidmatan penghantaran percuma ke seluruh semenanjung Malaysia. Dibawah adalah terma dah syarat promosi istimewa ini:-

Pengenalan:
Promosi "Hantaq hok dopan ghumah" ini bermaksud "Hantar depan rumah" dimana promosi percuma penghantaran keseluruh semenanjung Malaysia dan terus ke rumah pelanggan dengan pos laju.

Tempoh Promosi:
1 November 2010 - 31 Disember 2010

Jenis Penghantaran dan Bungkusan:
Pos Laju Sahaja + Bungkusan Kertas Minyak

Produk:
Syma S107G, Syma S105G - PERCUMA!
Syma S006G / Syma S023G - RM 5 SAHAJA!
Lain-lain sila hubungi saya.

Syarat Penyertaan:
1. Pelanggan Mestilah membeli daripada Nas Toys Shop
2. Bayaran Penuh diperlukan
3. Hantar order melalui SMS berserta dan taip juga ayat "Hantaq hok dopan ghumah" didalam sms sebagai tanda penyertaan.
4. Setelah semakan pembayaran disahkan. Produk akan dihantar dalam masa tiga (3) hari.

Jika anda berminat untuk membuat tempahan, sila hubungi saya di talian 017-6910014 / 012-2624035 atau e-mail nasruled@yahoo.com.

Lihat Senarai Produk Disini

Jadi, dapatkan RC Toys anda sekarang, dan gunakan promosi penghantaran percuma ini saya akan.....

"Hantaq hok dopan ghumah"

Sekian, terima kasih.

1 comment:

My Ping in TotalPing.com