Thursday, April 14, 2011

Syma S032G Kembali Lagi!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Telah lama rasanya Syma S032G ini sudah tiada stock. 5-6 Bulan saya tercari-cari stock ini. Akhirnya pada hari isnin yang lalu. Saya terjumpa juga dengan suplier terbaru saya.

Tanpa melengahkan masa dan berfikir panjang, saya terus order dengan quantiti yang banyak (kerana mendapatkan harga borong) dan update blog ini.

RC Helicopter ini adalah antara Heli yang terlaris suatu ketika dulu. Dan heli ini juga antara heli yang paling stabil dalam kategori nya (3.5 Channel)

Jadi jika anda berminat, sila hubungi saya ditalian 017-6910014 / 012-2624035 atau e-mel nasruled@yahoo.com untuk membuat tempahan.

Untuk melihat detail produk ini, sila klik sini

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com