Tuesday, February 21, 2012

Harga yang terkini di laman Product

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Rasanya sudah agak lama saya tidak update blog ini, ingin saya maklumkan bahawa bisnes NasToysShop masih berjalan seperti biasa, saya tidak dapat update blog kerana tiada stok-stok untuk model baru.

Jika ada model baru yang keluar di pasaran, saya akan update blog.

Akan datang, lebih banyak review yang akan saya letak dalam blog ini supaya rakan-rakan RC dapat membuat sedikit rujukan.

Ingin juga saya maklumkan disini bahawa, harga-harga terkini dan boleh digunapakai adalah seperti di laman Product. Klik sini untuk ke laman Product.

Jika terdapat sebarang kekeliruan harga, harga yang digunapakai adalah seperti di laman Product.

Sekian sahaja post untuk kali ini, sekian terima kasih.

Nas
017-6910014
nasruled@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com