Monday, July 1, 2013

Nas Toys Shop kembali!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua,

Lebih 1 tahun saya tidak update blog, dan lebih setengah tahun saya tidak mengambil stok baru.

Selepas stok-stok saya diserang anai-anai, saya jatuh dan hilang semangat untuk teruskan perniagaan ini, namun setelah berfikir panjang dengan permintaan-permintaan untuk meneruskan. Serta, mesej-mesej yang diterima dari bakal pelanggan.

Saya kembali mengumpul semula modal-modal kecil saya, dan mula mengambil stok. Untuk memulakan perniagaan semula.

Sekembalinya saya di bidang ini, saya kembali dengan harga-harga yang lebih menarik. Dengan stok-stok yang lebih tahan lasak.

Untuk melihat stok-stok yang ada, sila rujuk di Link Produk

Atau untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya di 017-6910014 / 012-2624035 atau e-mail nasruled@yahoo.com

Sekian,

No comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com