Wednesday, December 8, 2010

Mohon maaf

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Terima kasih kepada semua pengunjung yang terus menjejakkan kaki ke blog saya, disini saya ingin memohon maaf kepada pelanggan-pelanggan saya yang saya tidak sempat untuk reply msg dari hp. ini kerana hp saya (017-6910014) mengalami sedikit masalah dimana tiada deringan. Jadi, saya tidak dapat mengesan bila masanya sms sampai. Sekali lagi, saya memohon maaf kepada pelanggan-pelanggan yang cuba mendapatkan jawapan melalui sms. Sebagai talian alternatif, sila hubungi talian 012-2624035 (msg or call) atau 017-6910014 (call only).

Selain itu, saya juga ingin memohon maaf kepada pelanggan yang bertanyakan tentang spare part. Tidak saya nafikan, pembekal saya memang tidak mengutamakan spare part dalam perniagaannya, repeat ordernya juga tidak consistent, walau bagaimana pun, saya sebagai peruncit, saya terpaksa akur kerana hanya dia sahaja pembekal yang boleh menerima peniaga bermodal kecil seperti saya.

Akhir sekali, sejak akhir-akhir ini saya agak sibuk dengan persiapan perkahwinan saya selain tidak berapa sihat. Saya tidak dapat meng update blog ini dan lambat reply pertanyaan melalui e-mail dan FB. Saya memohon maaf di atas kelemahan saya.

Walau bagaimanapun, saya akan berusaha memenuhi kehendak pelanggan saya.

Sekian, terima kasih

No comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com