Wednesday, December 15, 2010

Sekali lagi masalah ketiadaan stok

Assalamualaikum dan salam sejahtera,


Semalam, saya telah pergi kepada pembekal saya untuk mengambil stok-stok baru. Tapi malangnya, tiada 1 pun helicopter yang dapat dibeli. Kecuali Drift Car yang berharga RM75.

Antara stok yang sedang ketandusan adalah:-

Syma S107G - Balance 2 unit sahaja
Syma S006G - Tiada Stok
Syma S032G - Tiada Stok
Semua spare part brand Syma - Tiada Stok

Stok yang tinggal hanya S105G yang berharga RM65.

Saya memohon maaf kepada pelanggan yang berminat untuk membeli Syma S032G dan S006G tetapi tiada stok. Dan kepada pelanggan yang inginkan blade Syma S107G juga, saya mohon maaf, saya masih menunggu stok-stok terbaru sampai.

Selepas selesainya masalah ketiadaan stok ini, saya akan maklumkan didalam blog ini, jadi teruskan melayari blog ini untuk info-info yang terbaru.

Sekian, terima kasih.

Nasrul
017-6910014
nasruled@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com