Thursday, October 28, 2010

Hadiahkan RC Helicopter sebagai Hadiah Hari Lahir

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Post kali ini ingin saya nyatakan disini bahawa, Jika anda berminat untuk membeli permainan dari Nas Toys Shop dan ingin dihadiahkan kepada anak saudara, anak buah, adik, abang, buah hati atau sesiapa sahaja.

Saya ada berita baik untuk anda, setiap pembelian sebagai hadiah akan diberi perkhidmatan membungkus secara PERCUMA. Termasuk kertas pembungkus hadiah secara PERCUMA.

Bagaimana caranya?

1. Pilih dan Beli salah satu produk Nas Toys Shop
2. Berbincang dengan saya warna tema kertas pembalut yang berkenan, Cth: Merah/Hijau dll.
3. Pilih Cara Penghantaran:
    i. Hantar terus ke orang yang berkenaan (pos laju/motorsikal)
   ii. Hantar ke pembeli terlebih dahulu
4. Selesai urusniaga.

dan ingin saya ulangi sekali lagi, PERKHIDMATAN INI ADALAH PERCUMA!!!

Jadi anda excited untuk menghadiahkan RC Toys kepada orang yang tersayang? Hubungi saya sekarang dan tempah daripada Nas Toys Shop sekarang!!!

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com