Thursday, October 7, 2010

RC Helicopter Syma S107G Jual Macam Goreng Pisang Panas!!

Salam Sejahtera,

Sejak seminggu yang lalu, saya tidak berhenti-henti menghantar RC Helicopter. Setiap hari ada sahaja RC Helicopter yang perlu dihantar.

Alhamdulillah mungkin rezeki saya sekarang.

Cuma, ingin saya maklumkan disini bahawa antara model yang banyak dibeli oleh pelanggan saya adalah model
Syma S107 yang berharga cuma RM70. Klik Sini untuk maklumat tentang Syma S107

Ingin saya maklumkan juga disini bahawa RC Helicopter model S107 ini amat terhad jumlahnya. Saya terpaksa membuat tempahan sehingga 9 unit untuk simpanan saya. Dan pembekal juga sudah mula kekurangan stok.

Kekurangan stok ini amat membinbangkan saya kerana, pernah terjadi ketiadaan stok sehingga 1 bulan.

Justeru, saya menyeru pelanggan-pelanggan yang berminat untuk mendapatkan RC Helicopter Syma S107 ini. Agar tidak berfikir terlalu panjang, kerana mungkin masalah ketiadaan stok akan terjadi lagi.

Untuk membuat tempahan produk, sila Klik Sini.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di talian 017-6910014 / 012-2624035 atau e-mail nasruled@yahoo.com

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com