Sunday, October 24, 2010

Nas Toys Shop adalah Penjual RC Helicopter

Salam Sejahtera,

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini, seperti yang pengunjung-pengunjung semua sedia maklum. Blog ini adalah blog yg menjual produk. Produk yang dijual adalah RC Toys, termasuklah RC Helicopter dan RC Drift Car.

Antara produk kami yang laris adalah:-

1. RC Helicopter Syma S107
2. RC Helicopter Syma S006G
3. RC Drift Car

Jika anda berminat untuk melihat produk-produk kami yang lain, boleh lihat senarainya disini

Produk-produk yang dijual pula diberikan penghantaran percuma mengikut tempat-tempat tertentu. Sila rujuk disini

Jika anda terdapat sebarang pertanyaan atau soalan yang hendak diajukan, boleh hubungi saya terus ditalian
017-6910014 / 012-2624035 atau e-mail nasruled@yahoo.com.


Saya akan cuba memberi perkhidmatan yang terbaik kepada semua pelanggan saya. Lihat komen-komen terhadap servis saya disini

Diharap pengunjung-pengunjung baru yang berminat dengan barangan disini, boleh hubungi saya.

Terima kasih kerana melayari blog ini.

Sekian Terima kasih.

Nas

No comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com